wtorek, 7 kwietnia 2015

Portret psychologiczny



Jeżeli ktos śledzi mojego bloga, to wie, że chodzę do OSSP, czyli Ogólnokształcącej Szkoły Sztuk Pięknych, a w mowie potocznej do plastyka. Mam tam zajęcia z fotografii i dziś chciałam wam pokazać portret psychologiczny (zdjęcia autorstwa mojęgo i mojej przyjaciółki).
Portret psychologiczny polega na ukazaniu danej osoby i jej emocji dzięki jednemu zdjęciu. Potrzebne nam jest do tego odpowiednie oświetlenie (a najlepiej to jego brak!). Podczas tego zadania udalismy się do piwnicy szkoły, gdzie są małe okienka, a w sali od fotografi pozasłanialiśmy 3/4 okien. I teraz można już robić zdjęcia!





Chcesz zobaczyc więcej moich zdjęć z fotografii? Wpadnij na photobloga -> KLIK

1 komentarz:

  1. też miałam w planach iść na OSSP, także zazdroszczę :)
    świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Zostawiajcie linki. Na pewno wpadnę ♥