niedziela, 25 października 2015

Sweet 16

 


Kończąc 16 lat byłam równo miesiąc po przyjściu do nowej szkoły. Tęsknota za plastykiem będzie zawsze, ale jak wiadomo, nie zawsze dostajemy to co chcemy. Idąc na drugi stopień szkoły muzycznej byłam zmuszona do opuszczenia OSSP. Zbyt duża odległość pomiedzy obiema szkołami była przeszkodą w realizowaniu zainteresowań związanych ze sztuką, fotografią i kulturą.
Jednakże opuszczając profil plastyczny przezszłam na inny rodzaj sztuki i kultury. Muzyka jest czymś bardzo ważnym w naszym życiu, kształtuje nasz charakter i osobowość.
Zmieniając szkołę, zmieniłam również środowisko, w którym żyłam. Zamieszkałam w internacie w mieście. Wszystko drastycznie się zmieniło. Hałas, ludzie, zapach powietrza, samochody, dużo samochodów. Jest inaczej, nie zawsze lepiej. Ale na tym polega nasze życie, zmiany, wiecznie coś zmieniamy. Czasem na lepsze, a czasem na gorsze, ale pomimo tego są one ważne w życiu. Moje 16 urodziny, to urodziny zmian.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za komentarze. Zostawiajcie linki. Na pewno wpadnę ♥